Çağrı Merkezi Birimi

GÖREVLER

Hizmet kalitesiyle “Öncü ve Örnek Bir Belediye” olmayı her zaman başaran Pendik Belediyesi, oluşturduğu Çağrı Merkezi ile vatandaşlarımızın belediyemize erişiminde, etkin bir iletişim köprüsü olmaya devam etmektedir.

Çağrı Merkezi Birimi; telefon, sosyal medya, kurumsal WEB sitesi, E-Mail ve personel bildirimleri üzerinden iletilen şikâyet ve taleplerin kayıt altına alınarak ilgili birimlere yönlendirilmesini sağlamaktadır.

Alanında uzman personeliyle haftanın 7 günü 24 saat hizmet vermektedir.

 

Pendik Belediyesi ile iletişime geçmek çok kolay…!

444 81 80 numaralı Çağrı Merkezi, www.pendik.bel.tr üzerinde istek şikâyet sayfası, mobil uygulamalar ya da sosyal medya aracılığıyla belediyemizle iletişim kurabilirsiniz.

İstek, şikâyet, öneri ve taleplerinizi belediyemize aşağıda belirtilen vasıtalarla iletebilirsiniz.

 

      
  1.        Çağrı Merkezi                                : 444 81 80
  2.        Pendik Belediyesi  Santral               : 0216 585 11 00
  3.        E-Mail                                              : iletisimmerkezi@pendik.bel.tr
  4.        Web                                                 : www.pendik.bel.tr/iletisimmerkezi
  5.        Facebook                                         : facebook/PendikBelediyesi
  6.        Twitter                                             : twitter/Pendik_Belediye
  7.        Diğer Kurumlar  Vasıtasıyla             : İBB, İSKİ, AESAŞ, İGDAŞ, Türk Telekom, İlçe Emniyet, İletişim Merkezi Birimini bizzat ziyaret ederek. 
 

 

Sizi Dinliyoruz!

Belediyemizle iletişime geçtiğinizde  istek, şikâyet,  öneri ve taleplerinizi dikkatlice dinliyor, kayıt altına alıp derhal ilgili birimlerimize başvurunuzu iletiyoruz.

Birlikte Başarıyoruz… Pendik’imizi birlikte geliştiriyoruz…

İlçemiz ve belediye hizmetleriyle ilgili bir öneriniz varsa lütfen, bize ulaştırın. Önerinizi ilgili kişi ve kurumlara iletelim, takip edelim. Size bilgi verelim…


16 Mart 2017