İletişim Merkezi Birimi

GÖREVLER

Her zaman güler yüzlü yaklaşım…

Vatandaş memnuniyetini hedef olarak belirleyen İletişim Merkezi Birimi, etkin ve verimli çalışan deneyimli kadrosuyla belediyemizin Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Politikası doğrultusunda haftanın 5 günü 08.30-17.00 saatleri arasında çalışmasına devam etmektedir.

Vatandaşlarımızın zaman kaybı yaşamaması için kaymakamlık binasında da İletişim Merkezi Birimi olarak faaliyet göstermekteyiz.

Teknoloji kullanımında öncüyüz…

Hizmet kalitesiyle öncü bir belediye olan Pendik Belediyesi, teknolojiyi azami düzeyde kullanarak başvurulardaki tüm resmi evrakları, tarama sistemiyle elektronik ortamda havalesini yapıp evrakların güvenli bir şekilde kayıt altına alınarak muhafaza edilmesini sağlamaktadır.

Sizi misafir ediyoruz…

İletişim Merkezi Birimi, vatandaşlarımızın sorunlarını bire bir dinleyip ilgili birimlere yönlendirme işlemini yürütmek için samimi ve karşılıklı iletişimle yakınınızdayız.

Mutluluğun ilk adımında sizinleyiz...  

Nikâh başvuruları, iki yıldır Nikâh Birimi’nin yanı sıra Hizmet Masası Birimi’nde de kayıt edilmektedir.

Sn. Belediye Başkanımızla randevu programında yardımcı oluyoruz…

Sayın Belediye Başkanımızla görüşmek isteyen vatandaşlarımızın taleplerini alarak Başkanımıza sunuyoruz. 


16 Mart 2017