Hasta Nakil Hizmeti

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

 - Hasta nakil hizmet aracından faydalanacak hastanın yatağa bağımlı olması  ve Pendik’te ikamet ediyor olması gerekmektedir.

 - Hasta yakını veya hasta; 444 81 80 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak hastanın TC Kimlik Numarası, gideceği yeri ve randevu saatini belirterek talep oluşturur. Oluşturulan talep hasta nakil birimine iletilir.

 - Aylık taşıma sayısı 4 gidiş ve 4 dönüş olmak üzere 8 ile sınırlıdır.

 - Araç talepleri, sağlık kuruluşları randevularından bir önceki mesai günü saat 16.30’a kadar yapılmalıdır.

 - Randevu dönüş saati kesin değil ise dönüş vakalar için taburcu işleminin kesinleşmesi durumunda 444 81 80 numaralı Çağrı Merkezimiz aranarak dönüş için araç talep edilir.

 - Sağlık kuruluşları arasında ve evler arasında hasta nakil gerçekleştirilmemektedir.

 - Bir günde, bir kişi için ikiden fazla taşıma işlemi yapılmaz.

 Taşıma yapılacak hastanın TC Kimlik Numarası doğruluğu ve ikametgahı kontrol edilerek randevu takviminin uygunluğuna göre randevu oluşturulur. Telefonla kişiye olumlu-olumsuz bilgi verilir.

Rutin taşıma istenen hastalarda ise; dilekçe ile başvuru yapılmaktadır. Hastanın durumunu anlatan, nereye ve saat kaçta gideceğini, kaç gün gideceğini belirten dilekçe vermesi istenir. Dilekçe 1 gün içerisinde hasta nakil birimine ulaşır. Hasta nakil birimi hastanın TC Kimlik Numarası doğruluğu ve ikametgahı kontrol edilerek randevu takviminin uygunluğuna göre randevu oluşturur. Telefonla kişiye olumlu-olumsuz bilgi verilir. Ayrıca resmi yazı yazılır.

Not 1: Eksik ya da yanlış beyan veren hastalar tespit edildiğinde hasta nakil hizmetinden faydalanamamaktadır. (Yoğun bakım hastası, cihazlı hastalar (seyyar oksijen tüpü dahil), yürüyebilecek durumda olan hastaların başvuruları alınamamaktadır.)

Not 2: Taşımadan önce hasta yakını tarafından Taşıma Formu doldurularak sisteme kaydı yapılır.

 

Bütün Evraklar Eksiksiz Teslim Edildikten Sonraki Hizmet Süresi: Çağrı Merkezinden gelen başvurular mesai içersinde kontrol edilir. Hasta aynı gün içerisinde aranarak talebinin karşılanıp karşılanamayacağı ile ilgili bilgi verilir.

Dilekçe ile gelen başvurular ise İletişim Biriminden 1 gün içerisinde hasta nakil bölümüne iletilir ve hasta aynı gün içerisinde aranarak talebinin karşılanıp karşılanamayacağı ile ilgili bilgilendirilir.

 

BİRİNCİ MÜRACAAT YERİ

SOSYAL DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

BÜRO PERSONELİ

Adres: Yeni Mah. Stadyum Sok. No: 18

Telefon: 444 81 80

E-Posta : sosyalpendik@pendik.bel.tr

 

İKİNCİ MÜRACAAT YERİ

SOSYAL DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

SOSYAL HİZMETLER BİRİM SORUMLUSU

Adres: Yeni Mah. Stadyum Sok. No: 18

Telefon: 444 81 80 Dahili: 2617

E-Posta: yguner@pendik.bel.tr


05 Eylül 2019