Plan Askı Süresinde İmar Planlarına Yapılan Şahıs İtirazları
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
* Yürürlükte Olan Plan/ Hâlihazır Haritalar Üzerine Hazırlanmış İtiraz Plan Paftası ve İtiraz Planın Sayısal Verisi (.ncz formatında ve 5 takım olacak.)
* Kanun ve Yönetmelikte Öngörülen Nitelik ve İçerikte Hazırlanan İnceleme ve Araştırmaları İçeren Plan Açıklama Raporu (5 takım olacak.)
* Büro Tescil Belgesi
* İlgili Kurum ve Kuruluş Görüşleri
* Tapu, Çap ya da Bu Belgeler Yerine Geçecek Belge (NOTER Tasdikli)
* Parsel Maliklerinin İmza Sirküleri
* Muvafakatname/Vekâletnameler (NOTER Tasdikli) (Malikler başvurmuyorsa gereklidir.)
Başvuru Sonrası Hizmet Süresi: 1 Ay
Not: İtiraz incelendikten sonra dosya Belediye Meclisine sunulmaktadır.
MÜRACAAT YERİ
STRATEJİ GELİŞTİRME MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET MASASI
BÜRO PERSONELİ
Adres: Esenler Mah. Bora Sokak No:5
Telefon: 444 81 80 Dahili: 2147 - 2121 - 2148 - 2122 - 2146 - 2746
E-Posta: iletisimmerkezi@pendik.bel.tr
29 Ocak 2020
