Sahipsiz Sokak Hayvanı Tedavisi

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

* Telefonla veya Şahsen Başvuru

* Başvuru Formu

 

Talepler, şu bilgilere göre işlem görmektedir:

1. Kedi (Hasta/Yaralı) Tedavi:

* Sahipsiz kediler, tedavi edilmek üzere alınıp tedavi sonrası alındıkları yere bırakılır.

* Sahipli hayvanlar için özel veterinerliklere başvurulmalıdır.

* Mesai saatinden sonra (17:00 - 22:00) gelen talepler için, 444 81 80 numaralı Çağrı Merkezimiz tarafından kayıt oluşturulup kayıtlar direkt nöbetçi ekibe iletilmektedir.  

Pazar günü 12:00 - 20:00 saatleri haricindeki zamanlarda nöbetçi personel bulunmadığından talepler, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Barınağı 586 55 21 numaralı nöbetçi personele iletilmelidir.

 

2. Köpek (Hasta/Yaralı) Tedavi

* Sahipsiz köpekler, tedavi edilmek üzere alınıp tedavi sonrası alındıkları yere bırakılır.

* Sahipli hayvanlar için özel veterinerliklere başvurulmalıdır.

* Müdürlüğümüzce sadece başıboş sokak hayvanlarına yönelik hizmetler verilmekte olup sahipli köpekler için özel veteriner kliniklerine başvurulmalıdır.

* Mesai saatinden sonra (17:00 - 22:00) gelen talepler için, 444 81 80 numaralı Çağrı Merkezimiz tarafından kayıt oluşturulup kayıtlar direkt nöbetçi ekibe iletilmektedir.  

Pazar günü 12:00 - 20:00 saatleri haricindeki zamanlarda nöbetçi personel bulunmadığından talepler, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Barınağı 586 55 21 numaralı nöbetçi personele iletilmelidir.

 

 3. Kuş (Hasta/Yaralı) Tedavi:

* Veteriner İşleri Birimi ekipleri; alınan hayvanları (sahipsiz kedi-köpek gibi evcil hayvanlar) Tepeören Sahipsiz Hayvan Geçici Bakımevine nakletmektedir. Söz konusu geçici bakım evine kanatlı hayvanlar alınmamaktadır.

* Yetki ve sorumluluğu gereği yaban hayvanları ile alakalı (karga, martı, vb. kanatlı hayvanlar) tüm işlemler; Tarım ve Orman bakanlığı bünyesindeki Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü tarafından yürütmektedir.

* Karga, martı, güvercin gibi yaban hayvanları ile ilgili gelen tüm talepler Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü'ne yönlendirilmektedir. Tel: 0 216 353 41 24   

 

Başvuru Sonrası Hizmet Süresi: 1 Gün

 

BİRİNCİ MÜRACAAT YERİ

STRATEJİ GELİŞTİRME MÜDÜRLÜĞÜ

ÇAĞRI MERKEZİ

BÜRO PERSONELİ

Telefon: 444 81 80

BİP: 0 552 444 81 80

E-Posta: iletisimmerkezi@pendik.bel.tr      

 

İKİNCİ MÜRACAAT YERİ

TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

BÜRO PERSONELİ

Adres: Yayalar Mahallesi Ankara Cd. No:177

Telefon: 444 81 80 Dahili: 3926, 3923, 3912

E-Posta: fndemirci@pendik.bel.tr, kmyilmaz@pendik.bel.tr, okir@pendik.bel.tr

 


06 Eylül 2019