İletişim Merkezi Birimi

GÖREVLER

Her zaman güler yüzlü yaklaşım…

Vatandaş memnuniyetini hedef olarak belirleyen İletişim Merkezi Birimi; etkin ve verimli çalışan deneyimli kadrosu ile belediyemizin Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Politikası doğrultusunda haftanın 5 günü 08.30-17:00 saatleri arasında çalışmasına devam etmektedir.

Vatandaşlarımızın zaman kaybı yaşamaması için Kaymakamlık binasında da İletişim Merkezi Birimi olarak faaliyet göstermekteyiz..

Teknoloji kullanımında öncüyüz…

Hizmet kalitesiyle öncü bir belediye olan Pendik Belediyesi, teknolojiyi azami düzeyde kullanarak başvurulardaki tüm resmi evrakları, tarama sistemiyle elektronik ortamda havalesini yapıp, evrakların güvenli bir şekilde kayıt altına alınarak muhafaza edilmesini sağlamaktadır.

Sizi misafir ediyoruz…

İletişim Merkezi Birimi, vatandaşlarımızın sorunlarını bire bir dinleyip ilgili birimlere yönlendirme işlemini yürütmek için samimi ve karşılıklı iletişim ile yakınınızdayız.

Mutluluğun ilk adımında sizinleyiz...

Nikâh başvuruları, iki yıldır nikâh şefliğinin yanı sıra hizmet masası biriminde de kayıt edilmektedir.

Sn. Belediye Başkanımız ile randevu programında yardımcı oluyoruz…

Sayın Belediye Başkanımız ile görüşmek isteyen vatandaşlarımızın taleplerini alarak Başkanımıza sunuyoruz.


28 Şubat 2018